perjantai 17. huhtikuuta 2015

Getting Ready

Moikka taas pitästä aikaa täällä blogin puolella ja tosi hyvää perjantaita kaikille! ♥
Ajattelin vähän päivitellä teille mun kauneusrutiineja, tällä kertaa ihan vaan arjen laittatumisen merkeissä. Tänään suuntaan vain illaksi duuniin ja viikonloppuni meneekin töitä tehdessä uudessa paikassa. Aloitin siis Mangolla keskiviikkona, enkä voisi olla tyytyväisempi!! :)

Mutta nyt itse aiheeseen. Tänään mulla oli hiustenpesupäivä ja en tosiaan siis pese joka päivä hiuksia, vaan 2-3 päivän välein, joskus saattaa olla neljäkin päivää välissä! Oon pesuvälien kanssa aika tarkka koska jos pesee liikaa = tukka menee likasen näköiseksi nopeemmin jne jne se on vaan turhaa. Pesun jälkeen sitten föönasin hiukset ja suihkin tukkaan vähän Balmainin suolasuihketta. Ostin tuotteen pari kuukautta sitten ja nyt vasta sen todellisen luonteen olen oppinut. Föönauksessa ehdottoman loistava! Hiukset sai selkeesti enemmän rakennetta, volyymia ja käsiteltävyys helpottui. Ihana tuote ja tässä on aivan ihana tuoksukin!


Ostin ihan pari päivää sitten VIIIMEIN uuden pohjustusvoiteen. Lumenen Color Correcting & Blurring Primer on kyseessä, jota suositeltiin mulle. Ja tietenkin otin :D Mua ei oo kauheen vaikea suostutella kun on kyseessä kosmetiikka... Ja oon oikeesti tyytyväinen tähän! Se mitä käytin nyt tässä varmaan edellisen puolen vuoden ajan vähintään (Garnierin joku pinkki tuubi) oli musta aika surkee ja nyt voin taas sanoa että olen ostanut hyvän tuotteen! Toisaalta oon aina ollut tyytyväinen Lumenen tuotteisiin (mukaanlukien myös ihanat pohjustusvoiteet) ja en osunut väärään tälläkään kertaa :)


Meikivoiteena käytän edelleen ihanaa Isa Doran Nude Sensationia, josta teinkin ihan oman erillisen postauksen. Voit lukea sen tästä!


Sitten meikkasin kulmat ja rajasin silmät! Kulmiin käytän Body Shopin kulmaväripalettia, ja oonkin ollut siihen tyytyväinen :) Käytän aika vähän väriä koska liian tummat saa mut näyttämään jotenkin transulta. Rajauksista koitin tehdä sellaset sivistyneet ja selkeät, kun useimmiten käy vaan niin että jotain saattaa mokata ja sitten joutuu "korjailemaan" virheliikkeitä tekemällä rajauksista paksummat :D Hah! Ja onnistui ihme kyllä ihan hyvin. Ostin joku aika sitten Kicksin rajaustussin (ja siis ihan oikeasti sellainen oikea tussi, ei sellanen missä on siro pensseli vaan ihan rajaustussi) ja en kyllä oikeen pidä siitä... Hirveen hankalaa tehdä rajauksia kun se on niin paksu ja sellanen outo. Toisekseen se sotki mun asunnon kun ravistin sitä saadakseni lisää väriä siihen tussin pintaan..... Se tuote ei nyt ansaitse kuvaansa tähän postaukseen....

Luomukuva mut täs näkyy rajaukset hyvin :)
Seuraavaksi sudin poskille ja otsalle Lumenen Natural Coden mineraali aurinkopuuteri-poskipunaa ja liimaan ripset paikoilleen. Viimeistelin meikin mun tän hetken yhdellä lemppari tuotteella, nimittäin Maybellinen Baby Lips huulirasvalla. Vai mikä se onkaan, huulikiillonomainen huulirasva :D Rakastuin tähän kun olin nähnyt sitä ystävälläni ja miten kivalta se näyttääkään huulilla!! Tulee oikeesti väriä ja just tollanen mulle ominainen, nuden ja ihan pikkasen vaaleanpunaisen vivahteinen sävy :) I love it!


 Tämmöstä siis tänään. Alankin syömään nyt lounasta ja laittamaan kaikkea valmiiksi duuniin lähtöä varten.
Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!
♥:lla Tea

4 kommenttia:

  1. Mä en ainakaan pysty olemaan 2 päivää pesemättä hiuksia, kun menee liian rasvaseks ja likasen näköseks. :D Eikä mulla joka päivä pesusta hiukset kärsi, päinvastoin on toosi hyvä kuntoset. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En epäile kuntoa yhtään mutta just sen takia ne rasvottuukin silleen ettei voi olla pesemättä joka pvä :) ite pesin aikoinaan joka aamu hiukset ja seuraavana päivänä jo ihan likasen tuntuset.
      Ei tunnu enää :)

      Poista
  2. Aika paljon samoja tuotteita mitä multakin löytyy :) ihanat kynnet muuten!! Miten sulla pysyy töissä noi, oon ite kans vaateliikkeessä duunissa enkä usko et pysys kovin hyvin pahvilaatikoita sun muita purkaessa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh no on multa pari jo irronnut :D Mutta oon kaverilla laittanut niin ei ehkä ihan yhtä vahvat kun et jossain ns. virallises paikas ois laittanut. Enkä oo siel viel toistaseksi joutunut pahvilaatikoiden kanssa tekemisiin mutta pieniä kolhuja vaaaan... Paremmin tuolla pysyis kun esim mun edellisessä :D ei varmaan ois ollut pienintäkään toivoa!!

      Poista