tiistai 31. joulukuuta 2013

New Year's Eve

Joulu tuli ja meni! Itelläni se meni kuitenkin tosi kivasti, perinteisissä merkeissä niinkuin olenkin jo aiemmin kertonut. Ukilla oltiin ja sain myös lahjojakin! Sain toivomani uudet UGGit, hiustenhoito juttui, parfyymia ym! Eli aikalailla tavanomaiset lahjatoiveeni... Loppuillasta meninkin sitten poikaystäväni luokse ja siellä oikeastaan vietinkin pyhä. Perjantaina pikkusen masensi, että joulu onkin jo oikeasti ohi! :( 

 




Ja tänään onki sitten jo uuden vuoden aatto (piti ihan tarkistaa Googlest että miten se kirjotetaan, mutta en tajunnu vielkää.. Että sori jos väärin)! Aika menee niin nopeasti. Tää vuosi oli kyllä erittäin vauhdikas ja tapahtumarikas, enkä kyl keksi oikeastaan mitään valittamista siitä... Aina on vähän ups and downs, mutta kyl niistä selvii aina kun on perhe ja ystävät taustajoukkoina! Mun "pääteot" tänä vuonna olivat varmaankin ainakin BB:stä selviäminen, ja se, että pääsin takaisin mittoihini BB:n jäljiltä :D Hahhah. Ja se että aloitin koulun! Ja, hmmmhmmm.... No se, että olen onnellinen?! Päätän tän vuoden todella onnellisena ja sellasissa fiiliksissä, että mitään en tekisi toisin. Oikeesti. Tää vuosi loppuu ehdottomasti positiivissa merkeissä mun osalta.

 Anyway, itse aion viettää tän illan  ihan rennosti, koska olen sitä uuttavuotta saanut "juhlia" jo ihan riittämiin... Tänä vuonna haluan tehdä jotain ihan erilaista! Mennäänkin siis poikaystäväni isän luokse syömään :) Ite aion ainakin välttää jonottelun, v*tutuksen ja ärsyttävät humalaiset ihmiset! :D Onnea vaan sinne... Säätiedotuksia en ole lukenut, mutta sekin on tullut (mm.viime vuonna) koettua, että sataa kaatamalla räntää/vettä/mitä ikinä, eikä mistään tule mitään. Parempi välttää vaan nää tilanteet ja olla liikkumatta minnekkään... Ja mua se ei haittaa ollenkaan! Pitäkää te hauskaa, jotka jaksatte vielä tätäkin juhlaa viettää. Mulle vaan just uusvuos ja vappu on molemmat sellasia nykyään, että f*ck it, mä en enää jaksa ees vaivautua :D Mutta skumppaa en tältä illalta kuitenkaan aio itseltäni kieltää :)

Toivon kuitenkin, että teillä hyvät ihanat ihmiset tulee olemaan hauska (mutta myös turvallinen!!) uuden vuoden aatto ilta ♥ Muistakaa olla varovaisia ja pitäkää hauskaa taxijonoissa ;D Mwah!

Happy New Year !

Tea

9 kommenttia:

  1. muuten, sulla oli bigbrotherissa päällä useesti semmonen vaaleenpunanen huppari :) mistä se on? Ja voitko tehä semmosen postauksen, et laitat ittestäs vaikka esim 4v, 13v ja 17v kuvia ja kerrot jotain mitä muistat niiltä ajoilta :D toi 13 ois tosi kiva nähä minkä näjönen olit 7v sitte :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se vaaleanpunainen huppari oli kotoisin Pull & Bearistä, ostin sen Nizzasta just ennen Big Brotherin alkua.
      Joo, toi onkin hyvä! Mulla onki kone pullollaan vanhoja kuvia muutenkin... :) Itseasias olinkin jotain tommosta joskus aatellutkin, mutta en tienny että kiinnostasko sellanen.

      Poista
    2. joo okei, se oli vaan ihan sairaan kivan näkönen :D ainiin, kuinka pitkä oot muuten? :) ja mikä sun kengän koko on? joo kyselen tällasii random kysymyksii aina

      Poista
    3. Oon 160cm pitkä ja kengän koko 37 :) Joo se huppari oli aivan ihana, mutta se väri kulahti pesuissa ja täl hetkel jossai tuol muovipussissa oottamassa pääsyään roskiin :D
      Ostin viime kesänä Rodoksen Pull & Bearist samanlaisen hupparin, mutta harmaan jossa neon vihreällä se teksti!

      Poista
  2. joo hehhe tää kuulostaa varmaan ihan sairaan tyhmältä ja kaikkeeaaa mut en tiennyt yhtään et mihin oisin voinu kommentoida niin kommentoin vaikka tähän viimesimpään postaukseen ! oon oikeesti tyyliin sun suurin fani ikinä :d oot mun idoli ja jotenki semmonen esikuva tietkö? mulla ei yleensä oo sellasia koska oon vähän sellanen kun ite huvittaa mut oikeesti kun katoin bb'tä ni jotenkin oot ihan samanlainen kun mä :DDD taisillee erityiset piirteet susta oli se dramaattisuus. Mut joo eipä mulla oikeestaan muuta ollut, kun että oot ihan sika ihana ja innotat mua kaikessa :) ainii harkitse et tekisit ask.fm'in ::D:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tuhannesti! Dramaattisuus kunniaan... Mutta oikeessa elämässä sitä on kyllä vähemmän. Talossa se kuitenkin tuli aika "överisti" esille, koska mua on helppo ärsyttää ja reaktiot on mitkä on. Kiitos ihanista sanoista!!
      En tiedä mikä se on, ja miten sen saa... Varmaan ois aika kätsy!

      Poista
    2. haha eipä mitään:) ja ask.fm on sellanen sivusto missä ihmiset voi lähettää sulle kysymyksiä, joko nimen kanssa (jos itse on rekisteröitynyt sivustolle) tai anonyyminä. voit päättää haluatko julkasta sen kysymyksen vai et, eli kysymyksiä ei näe kukaan muu kun sinä itse paitsi jos julkaset ne :D ja jos kirjotat googleen aks.fm niin löytyy :) sinne voi rekistetöityä facebookin kautta:)

      Poista
  3. pystyisitkö laittaan sellasen postauksen missä kuvaisit esim yhteen kuvaan suurimman osan esim t-paidoistas, toiseen topeista, toiseen villapaidoista, yhteen farkuista jne :) ja voitko tehä postauksen missä kerrot mitä meikkejä kerrot ja kuvan kanssa ! noi kaks olis ihan sairaan hyviä postauksia ! ja sit jos joku haluis esims tietää enemmän jostain vaatteista / meikeistä nii kommentois sit siihen postaukseen ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin tehdä :) Voisin ens viikol tehä nyt jonkun ihan kunnon postauksen ku on sen verran vapaata sillon niin kerkee paremmin.

      Poista