maanantai 9. joulukuuta 2013

Greetings From Estonia

                Täällä taas! Oltiin perjantaina eli itsenäisyyspäivänä juhlimassa 22h risteilyllä mun kahden ystävän Ammin ja Veeran kanssa. En oo vuosiin enää oikein ollut mikään risteilyihminen, jotenkin mulla ei vaan hermot kestä niitä humalaisia keski-ikäisiä! Tällä kertaa aattelin, että mikäs siinä, jos kerta vaan yks ilta täytyis jaksaa bailaa :D Mulla kun väsymys iskee niin helposti aina... Oli tosi hauskaa pitkästä aikaa, ei mitään valittamista siis! :) Nyt vielä maanantainakin on kyllä veto aivan veks edelleen, onks nää nyt niitä ikääntymisen merkkejä vai... Onneksi oli vielä tänään vapaapäivä. Enhän mä olekkaan ku viimeset kaksi päivää maannut sängyn pohjalla! ;D Anyway, tässä hieman kuvia reissulta.
          
 
 


Seuraavana päivänä käytiinkin sitten maissa piipahtamassa, nimittäin HESESSÄ! Meillä ei hirveesti aikaa ollut, joten käytiin vaan syömässä. Eikä siinä olotilassakaan ois kauheesti jaksanut jäädä mitään shoppailemaan. Sellaset reissut sitten erikseen, kiitos!
Tuli sieltä Tax Freestä nyt jotain kuitenkin mukaan, suklaata ja sen semmoista... Mutta myös aivan tosi maaginen skumppa!! Vai mitä ikinä onkaan! Se oli kyllä niin upea näky, että oli pakko ihan mielenkiinnosta ostaa. Toi juoma on siis tollasta kimaltelevaa, ihan kuin hileitä ois siellä seassa! En ole vielä maistanut, aattelin odottaa jotain tiettyä hetkeä varten. Ihana mun mielestä, ootteko nähneet tollasta ennen? Multa mennyt ainakin täysin ohi!


Huomenna mulla alkaa sit taas työt, ja viikonloppuna kouluun. Palailen teihin vielä tällä viikolla :)

Ps. Mulla meni melkein koko päivä tän postauksen tekemisessä, ja että mulla meni hermot!! Sen takia nuo ensimmäiset kuvat onkin ihan rumasti tuolla, koska en saanut niitä lähemmäksi toisiaan. Arrggg... Toivottavasti passaa! Osaisinpa paremmin... Mutta, erittäin hyvää viikon alkua kaikille lukijoilleni ♥

Tea



3 kommenttia: