sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Pikkujouluja & kuulumisia

 Kohta se koittaa, nimittäin odottamani joulu! ♥  Juuri äsken sain siivouksen kotona valmiiksi, ja alan vielä räpeltää viimesiä joulukortteja kohta. Sitten voisin keittää glögit ja vaan hengailla :) Huomenna menen vielä töihin, mutta sitten perjantaihin asti vapaalla, jee! Huomenna pitäis vielä hankkia viimeset silaukset yhtä lahjaa varten... Oon ollut tosi hyvin kyllä liikenteessä, enkä ite aio ottaa (enkä ole ottanut) mitään stressiä joulusta. Ehkä se sit iskee vasta vanhimmiten. Jotenkin tuntuu että ihmiset ottaa kauheet paineet tästä ajasta! Kaiken pitäs olla "täydellistä" ymym! Mun mielestä pitäs vaan nauttii ja olla ihan relax.
Mun tekemä kortti Ammille :)
Harmi, että näillä näkymin joulu tulee olemaan täysin lumeton :/ Yhessä vaiheessa olin aivan varma että kyllä se lumi vielä kerkee uudelleen tulla, mutta ei taida tulla enää!! Möö... Mutta eiköhän saada vielä "nauttia" siitä lumesta myöhemminkin, ja ihan riittämiin! 

Tällä viikolla on ollut kiirettä töiden kanssa, oon painanut pitkää päivää ja torstain työpäivän jälkeen pääsin nauttimaan viikonlopusta! Käytiin vähäsen skumpalla ja perjantaina vietettiin pikkujouluja... Karaoken merkeissä, of course! :D Kaikkea tuli taas hoiloteltua (myös muiden asiakkaiden toivomuksia :D) ja lopuksi vielä baarin omistaja pakotti mut laulamaan mun inhokkilaulun ikinä: My Heart Will Go Onin!! Hahah, mutta kuinka oisin voinut kieltäytyä kunniasta?! :D Aina kun joku ton laulaa, lähen yleensä tupakille tai vessaan... Niin paljon sitä kaihdan! No, tulipahan sekin nyt tehtyä ja koettua.

 
 

 Ilta oli onnistunut ja super fun :) Eipä tässä oikeen muuta ihmeellistä olekaan tapahtunut, tiistaita odotellessa vaan... Ja NYT mä meen ja keitän itelleni glögiä vihdoinkin! Palailen blogiini taas kun pyhät ovat menneet. Tein tälläsen ns. joulukortin teille lukijoille myös! Puspuspuspus Ja palaillaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti