perjantai 13. joulukuuta 2013

Facts


Mä ajattelin tehdä teille tälläsen fakta postauksen! Oon nähny joillain semmosia, ja aattelin että nyt mäkin! Eli nippelitietoa minusta siis tiedossa :)

•Mul on paljon erilaisii neurooseja! Esimerkiksi en tykkää koskea julkisissapaikoissa ovenkahvoihin jne. Kun leikkaan leivän päälle kurkkua/tomaattia, niiden viipaleiden on oltava mun silmään oikean kokoisia paloja esim. paksuudeltaan. Jos tulee liian iso, täytyy leikata uudelleen!

•Oon ihan älyttömän kärsimätön ihminen! Hermostun tosi nopee jos joutuu oottelee jotain. Ja oota vaan kun väärällä hetkellä joutuu odotteleen niin kauhee kohtaus.

 • Mä en käytä ripsiväriä enää ollenkaan, vaan pelkkiä irtoripsiä


•Oon tosi surkee matematiikassa! Aina vetäny kurssit ja kokeet uusintakokeiden ja tukiopetuksien kautta. Enkä siltikään osaa

•Oon ollut partiossa! Uskokaa tai älkää

•Oon mun perheen ainoa lapsi.

•Mä tykkään kaikista aika teinimäisistä teevee-ohjelmista! Mun mielestä näille kaikille pitäs olla oma kanavansa!! O.C (kaikista lempparein 4-ever!!!), Jersey Shore, Geordie Shore... Laguna Beach, The Hills

•...Ja katon edelleen Muumeja. Kyllä. Youtubesta. Poikaystävän kanssa. Ja joskus yksinki vielä.... Heheeee

 •Oon käynyt mun ala- ja yläkoulun Töölössä. Lukion Lauttasaaressa. Tarhan kävin Käpylässä ja Kampissa, siks koska mua ei HUOLITTU Töölön tarhaan. Ne oli muka liian täynnä. Huoh...

 • Ja siis tosiaan olen asunut Käpylässä ja Töölössä, tätä nykyään Konalassa

 •Oon tehnyt yhenlaisen hammasoperaation. Mulla oli lapsesta asti sellanen pieni rakonen etuhampaitten välissä. Koko mun elämäni hammaslääkärit sano, että se lähtee pois VAIN raudoilla. Tietenkään en ottanut. Sit mulle selvis pari vuotta sitten, että hyvinkin vaivattomasti sen saa pois päiväjärjestyksestä!! Varasin siis ajan yksityiselle hammaslääkärille, ja ne levensi mun etuhampaita yhteen sellasella täyteaineella. Sen jälkeen oon ollut yhtä (hammas)hymyä :)




 •Mun mielestä Crocsit on söpöt ja sanon niitä Rokseiks

•Oon dramaattinen, teatraalinen ja kunnon shownainen. Aina oon sellanen ollut and I f*cking love it !

•Ja karaoke on mun favourite juttu kans

•Oon ihan hullu Christina Aguilera fani. Se on mun suosikeista SUOSIKEIN <3



•Oon kans ihan hullu saunoja! Sanon vaa et heitän miehetki ulos saunasta. Kestän tosi kuumia lämpötiloja

•Mä oon pitkään haaveillut kahdesta Bichon Friséstä ! Valkoisista pikkusista pörrö hauvoista :)


•Jos mul on nälkä, musta tulee kauhee hirviö.

 •Lapsena en pitäny yhtää pizzast. Söin aina pelkät reunat. Söin ekan juustohampurilaisen Mäkissäkin varmaan vasta 8-vuotiaana. Sitä ennen söin vain "nugetteja ja keltaista limua" :)

•Inhoon maitoa. Ihmiset ihmettelee sitä! Join viimeksi ehkä lapsena joskus, mutta sillonkaan en siitä pitänyt. Yök. Varmaan traumat jääny ku tarhassa ne hoitajat laitto sitä johonki ällö-puuron joukkoon.
 •Inhoon myöskin homejuustoa. Ja lemu-juustoja. Ja varsiselleriä

 • Mun lempijuoma on vesi, jaffa ja varmaankin appelsiinimehu.

 •Ja lempiruokaa SUSHI! Ja pizza.


 •Oon myös tosi hermoheikko sairauksien suhteen. Aina kun mulle tulee joku terveydellinen ongelma, oletan sen olevan kaikista pahinta ja meen googlettamaan aiheesta!

  •Oon tosi hidas etenkin kaupassa ja shoppaillessa. Mulla kestää valita ja jään miettimään ihan kauheen pitkäkski aikaa "kumpaa ottaisin/kumman valitsen" tyyliin

•Mulle on välillä tosi vaikeaa tajuta asioita :D Oon vaan niin hidas välillä... Enkä malta ehkä kuunnella. Mul on kans välil sellane Timonin ja Bumban Timon-syndrooma!! Bumba sanoo jtn fiksuu, Timon sanoo "eeei ei eiii Bumbaaa....". Sit hetken kuluttua Timon on että "HEI, mulla on hyvä idea!!" ja se on sama, minkä Bumba ois sanonu. Hhahahah en tiiä tajusittekste

•Oon mukava blondi ja lopetan tän postauksen tähän :)

Hyvää viikonlopun alkua kaikille! 
xxx
Tea 




2 kommenttia: