tiistai 14. tammikuuta 2014

Long time no see...

Ciao kaikki State Of Mindlaiset. Sori, että mun kirjoittelut ovat jääneet viime aikoina tosi vähiin. Ei ole ollut oikein ideoita, enkä ole päässyt kunnolla omalle läppärillenikään, kun olen ollut niin paljon poissa kotoa. Mutta koska ainakin pari lukijaa olivat laittaneet mulle toivomuksia postauksien suhteen, niin tällä viikolla ajattelin kirjoitella enemmänkin. :)
 Nyt mulle tosin on sattunut yksi ikävä juttu! Nimittäin viime perjantaina mulla alkoi taas pitkästä aikaa yksi mun vihaamista kausista... Nimittäin flunssa!! Tai poskiontelotulehdushan tääkin taitaa taas olla, eikä mikään "perus" flunssa, niinku noi puoskarit tapaa tuolla lääkärissä aina sanoa. Tässä sitä taas ollaan, edelliskerran olin kesällä sairaana. Tää ei oo yhtään kivaa :/ No mut lääkärissä on nyt käyty ja lääkitys kohdallaan. Onneks kerrankin ei ollut turha käynti. Jospa tää lähtis nyt paranemaan päin...
Viime viikolla kävin perjantaina kampaajalla. Värjättiin mun tumma tyvi jälleen kerran piiloon ja jälki oli taas erinomaista! Käyn tosiaan Salon Friset nimisessä kampaamo & kauneushoitolassa, joka sijaitsee Helsingin Töölössä. Ja kyseessähän on samainen liike, jonka ihanat kampaajat kävivät laittamassa minulle ja Jonna A:lle Great Lengths hiustenpidennykset Big Brother talossa! Siitä lähtien kun talosta poistuin aloin melkein heti käymään Frisetissä, ja edelleen luottokampaajani löytyy sieltä. :)
Perjantaina löysin myös uudet kengät (vihdoin ja viimein!!). Voin sanoa, että sain kiertää kaikki keskustan liikkeet läpi, ennenkuin löysin nuo City Centerin Spirit Storesta. Ja olin kyllä käynyt Kampin liikkeessäkin katsastamassa, mutta en ollut löytänyt sieltä mitään. Nyt kuitenkin tärppäsi ja ostin nuo samantien. En ymmärrä, yleensä mulle ei ole koskaan vaikeaa löytää kenkiä! Noh, loppu hyvin kaikki hyvin!




 
 Ostin samalla tollasen armeijakuosisen pitkähihaisen paidan, ja tykästyin siihen todella! Sattumalta katoin vaan rekiltä ja kokeilin = tää on mun.



Ihanaa mun mielestä kun nyt alkoi ns. kunnon talvi! Siis ihan hullua, että on lunta ikävöinyt :D Mutta jos se on sen hinta, että ulkona on valoisampaa ja aurinkoista, niin todellakin otan mielummin auringon! Vaikka kylmä onkin. Mutta kyllä jos kunnolla päälle pukee niin hyvin siellä pärjää. Kunnon kengät jalkaan ja kerrosvaatetusta, pipoja ja kaulaliinoja, käsineitä unohtamatta! Tietty tohonki voi kyllästyä jossain vaiheessa, kun alkaa mennä hermo sähköisyyteen ja sisätiloissa kuumuuteen niissä kaikissa lämpövaatteissa... Mutta tällä hetkellä mä ainakin nautin tosta säästä ja ennen kaikkea valosta ♥ Ja siitä, että pääsee taas käyttämään niiiiin mukavia ja lämpimiä Uggeja! Sain juuri joululahjaksi uudet ihanat, joista onkin kuva edellisessä postauksessa.
Näihin talvisiin ja kipeisiin tunnelmiin lopetan tämän pikku "catch up" -postauksen, ja seuraavassa sitten toivepostausta... Muistathan, että edelleenkin toiveiden esittäminen postauksien suhteen on enemmän kuin tervetullutta :)
xx
Tea

2 kommenttia:

  1. Mulla on nuo samat kengät, ja oon tykänny tosi paljon! :))

    VastaaPoista
  2. Joo siis mä tykkään kans ku alko talvi! okei täällä oli aamulla 23 astetta pakkasta ku juoksin autolle ja autosta duuniin, mut on niiiin ihanaa ku paistaa aurinko ja loppu se pimeys!

    VastaaPoista