torstai 23. tammikuuta 2014

School & Work

Heippa!
Tällä viikolla palasin töihin, olin ollut pienellä sairaslomasella tuossa viimeviikolla, niinku taisinkin jo mainita. Tänään oon sitten ollut koulussa, ja lauantaihin asti opiskeluu. Tänään perehdyttiin värimaailman asioihin ja erilaisiin materiaaleihin. Oli just kiva päivä! Tyräsin muuten tänään (tapani mukaan) täyden kahvikupin suoraan lattialle ja omaan syliini. Tottakai mun uudet Uggit sai kans osansa tästä näytöksestä! Joskus mä vaan mietin, että miten mä osaan aina onnistua näissä asioissa! Noh, kotiin tultuani aloitin niiden putsauksen ja kai noi on vielä ihan kelvolliset. Hirveessä hädässä äkkiä Googletin Uggien pesuohjeita, hahah!
Oon myös piipahtanut solariumissa eilen sekä tänään. Oli pakko laittaa stoppi tälle kalpealle talvi-iholle! En usein käytä solariumia, ainoastaan talvella muutamia kertoja käyn joinain aikoina. 
Kohta alan lakkailee kynsiä ja sen jälkeen vaan oon! Luen ehkä hetkosen kirjaa tai katon jotain ohjelmaa. Oon ihan kauheen väsynyt, oon heränny koko viikon niin aikasin. Maanantai ja tiistai tyyliin 5.30 ja tänään kello soi klo7. Tuntuu et voisin sammua tähän koneen ääreen saman tien... Ihan poikki :/ 


Ei vaan ihan vielä viittis mennä nukkumaankaan, muuten mä herään joskus 4 aamulla ja yritä nyt siinä sit keksii itelles tekemistä! Noh, jos tää meno jatkuu niin sallin itselleni mennä klo. 20 unten maille :) Soooo tired.

Mä alan nyt lakkaileen kynsiä ja valmistelee huomisen koulupäivän vaatteita ja muita juttuja. 
Hyvää illan jatkoa 
Tea


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti