sunnuntai 13. syyskuuta 2015

My Weekend

Tässä mun viikonloppua kuvina :)

Perjantai meni aamusta ja päivästä muuttohommissa! Illalla mulle tuli vähän seuraa ja heivasin sen ajatuksen rauhallisesta perjantaista, oli sitä pakko vähän päästä kilistelemään sen kunniaksi että mulla oli vapaata ja uudelle kämpälle tietty myös.

Viimenen kuva vanhasta kodista :)
Eka kuva uudesta !

Lauantaina väsytti ihan hulluna. Kävin Jonnan kanssa lounaalla stadissa ja kotona mä vaan makasin, tein pakastepizzaa ja katoin Gossip Girliä.

Näytän silt et yrjö tulee mut tää oli onnistunein otos koko päivältä, hahah

 Sunnuntaina olikin työpäivä... Heräsin siinä vähän ennen kymmentä  ja keittelin kahvit ja söin aamupalaa. Valmistauduin ja hyppäsin sporaan. Töiden jälkeen näin mun kaveria Gabia ja oltiin meiän jo melkeenpä perinteisillä sunnuntaipäivällisillä, meiän aina niin uuden elämän kunniaks, hahah...
Mul oli vähä väsyny päivä ni kaikki nauratti. Ja varmaan huomaa noist kuvistaki et olin yks koikkelehtija mut onneks Gabi rakastaa mua tämmösenä hölmöläisenäkin ♥


Sit käytiin teelläkin, kun ei haluttu mennä vielä kotiin yksin vanhapiikailemaan.

Nyt oon kotona, ja jotkut mun yläkertalaiset paukuttaa jalkojaan hirveen kovaa lattiaan et koko kämppä kaikuu. Vaikka mulla on musatkin päällä niin kuulen. Sain kovalla vaivalla tän postauksenki tehtyä, kun mulla on niin tautisen huono nettiyhteys ja tää konekin alkaa jo vetelemään viimesiään niin tää on super hidas ja ärsyttävä. Tekis mieli heittää ikkunasta koko rakkine.

Mun loppuilta menee varmaan kattoessa Gossip Girliä (jälleen) ja meen nukkumaan ajoissa. Hieno elämä mulla! Nukuin viime yönä surkeimmiten ever ja näin kauheita painajaisia. Sellasia, että stadikan torniin ajoi terroristit lentokoneella ja näin ikkunasta kun se sortu. Vaikka en ees oikeesti nää tästä kämpästä sinne. Joku viel otti mut panttivangiksi täällä ja yritin paeta, mut sainkin pyssystä päähän. Siinä vaiheessa heräsin. Kauheita unia!!!!

Toivottavasti ens yö ei mee niin levottomasti. Anyway, tässä siis parhaat palat mun viikonlopulta! Palailen taas lähiaikoina :)

♥:lla Tea

2 kommenttia:

  1. Milloinkahan mahtaa olla se lähiaikoina:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun lähiajat on kyl menneet jo aika päivii sitten... :D
      Mulla ei vaan oo ollu oikeen inspistä kirjoittaa eikä nähdä vaivaa tänne. Välil tuntunu et vaik mitä tääl höpisis ni ei jengii vaan kiinnosta mun jutut :D Täytyy nyt tän vklp aikana ryhdistäytyä ja ainaki tehdä pieni väliaika -postaus jätin tän kun nallin kalliolle haha

      Poista