perjantai 13. marraskuuta 2015

Catching Up

Moikka!
En edes muista millon viimeks oon kirjoittanut tänne. Tais olla joskus ihan alku syksystä...

Suurin syy mun kirjoittamisen loppumiseen on ollut varmaan ihan simppelisti se, että en oo jaksanut vaivautua väsäämään postauksia koska tuntuu ettei ihmisillä oo sen kummempaa kiinnostusta lukea mun höpinöintiä. Paitsi ehkä mun parhaalla kaverilla, joka on mun blogin ikuinen fani haha. Mutta oikeesti, en tosiaan kirjoita tätä blogia ainoastaan omaksi ilokseni, vaan tietty odotan että mun kirjoitukset kohtaa myös lukijan. Ainoastaan mun eroskandaalit tuntui kiinnostavan ihmisiä mutta nää muut löpinät ei niinkään viimeaikoina, ja en oo vaan sit enää jaksanut avata koko bloggeria, kysellä kavereita ottamaan kuvia musta tai mitään muutakaan tänne liittyvää. Tykkään edelleen kirjoittaa, siitä oon aina pitänyt! Ja itseni toteuttamisesta ja ajatuksieni jakamisesta. Mutta ei nyt oo vaan ollut fiilistä kirjoitella ja nähdä vaivaa, juurikin sen takia kun ei ole ollut mitään uutta mitä haluaisin kertoa ja etenkään, kun en tiedä kiinnostaako ketään mun elämän meno enää. Mutta teille jotka jaksatte ootte mun juttuja lukea ja seurailla viimeiset pari vuotta, ootte ihania ♥ Ja teitä varten tää täällä muutenkin on. Ehkä senkin takia en oo enää niin paljoa kirjotellut, on se että kiinnostuksen kohteet on muuttuneet. Blogin kirjoittamis into on hiipunut vähän ja tekis mieli tehä jotain uutta ja jännittävää enkä oo suomeks sanottuna edes muistanut koko blogin olemassaoloakaan...

Mutta nyt voisin ehkä vähän availla mun elämän viimeaikaisia tapahtumia :)

Mistähän mä ees alottaisin... Tää on kyl ollut tosi erilainen syksy mulle, muutin uuteen asuntoon ja joskus oon tässä asuessani tuntenut itseni yksinäisemmäksi kuin koskaan ennen. En tiiä mistä se johtuu... Elämä meni perus meiningillä eteenpäin: viikot paiskin duunia, viikonloput juhlittiin ja sunnuntaina itkin krapuloissani yksinäistä elämääni. Ihan oikeesti, tää ei ole edes vitsi! Vaikka se huvittavalta kuulostaakin :D Sitten päästäänki siihen chapteriin joka ehkä toistaiseksi on vähän muuttanut mun elämääni. Lokakuun alussa meillä oli Espanjan reissu edessä (josta täälläkin mainitsin) ja sitä ennen mulla oli juurikin tää "lonely life" -vaihe pahimmillaan. Olin niin kyllästynyt kaikkiin miehiin ja myöskin pettynyt ylipäänsä kaikkeen. Lähettiin matkaan ja toivottelin hyvät loppuelämät dorkille ja hauska reissu oli kaikin puolin :) Se paikka missä me oltiin oli pikkunen paikka Alicantessa jonka asukaskunta koostui lähinnä eläkeläisistä jotka päristeli menemään sellasilla skootteri rollaattoreilla eli ehkä viimeinen paikka, jossa voisit kuvitella tapaavas yhen yhtä kiinnostavaa tyyppiä. Little did I know...


Seuraavan haluan kertoa lyhyesti ja ytimekkäästi: Tapasin ihmisen. Ihanan ihmisen. En todellakaan ollut mistään selvimmästä päästä tuona iltana, mutta sen verran muistin että onnellinen olin. Tuli aika palata Suomeen ja ei siinä aikaakaan menny kun jo varailinkin lippuja takasin Espanjaan. Yhen ainoon tapaamisen perusteella ja aattelin vaan että NO MIKSEI nyt tuntuu siltä ja kun mahdollisuus oli niin menin. Tossa reilu viikko sitten palasin ja voin sanoa että onneks serurasin mun sydäntä ja lähin. Onneks tein sen ja pidän sitä yhtenä mun rohkeimpana ja vähän jopa hulluimpana tekona koska en todellakaan tiennyt 100% mitä odottaa. Mä halusin kokeilla ja vaikka kalliiks tulikin ne lentoliput niin sanon vaan että kaikki oli kaiken arvoista ♥  Varmasti yks mieleenpainuvimmista reissuista koskaan...

Enkä ois koskaan oottanut tämmöstä tapahtuvan. Siis ihan viimeisenä ! Mut näin se vaan on, että kun vähiten odotat... Ja oon niin onnellinen vaikka samalla kyllä surullinenkin. Sanon vaan että ihmiset arvostakaa sitä että teillä on rakkaat lähellä. ♥ Kyl mä mietin et miks mulle käy näin, että viimein kun tapaan jonkun, josta mä voisin oikeesti tykkäilläkin (ok multa se ei oo mikään huippusuoritus koska ihastun joka viikko uuteen ihmiseen) ja se toinenkin vois jopa tykkäillä takasin niin sillon välimatkaa on se miljoona kilsaa. Tyypillistä tuuria I guess... Ihmettelen kyllä tätä elämää.

Mut tämmöstä mulle tosiaan kuuluu tänä päivänä. Nyt mulla alkoi vapaa viikonloppu ja oon onnellinen! Meen nyt tekemään paahtaria ja sitten nukkumaan että huomenna jaksaa bailaa menemään :)
pusut ja hyvää viikonlopun alkua kaikkiiii ♥

Tea

12 kommenttia:

  1. Kiinnostaa kyllä,äänestinhän sua jo BB-finaaliinkin :D! Haha mullakin krapulassa aina toi yksinäisyys ja uin muutenkin silloin kauheen syvissä vesissä, jos oon himas nii katon jtn itkuleffoja ja märisen :D en kestä olla silloin yksin joten yleensä meen aina jonkun luo viettään hangoveria :D naurattaa,mut se on kyl oikeesti kauheeta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä koitan olla kattomatta mitään surullista/ahdistavaa silloin... Kerran katoin just erokriisin aikoihin Brokeback Mountainin darrassa ja olin ahdistunu vielä seuraaval viikolla XD

      Poista
  2. Onpa kiva kuulla susta pitkästä aikaa :) Oot ehdottomasti yks mun lemppari bloggaajia ja onkin ollut jo ikävä sun hauskoja juttuja! Pakko kyl ihailla et sun rohkeutta et uskaltasit lähteä! Toivottavasti saatte jutun toimimaan välimatkasta huolimatta, oisit sen kyllä ansainnu! Jospa saisit vaikka espanjasta vieraita tänne suomen kylmyyteen... :) Sit ihan asiasta toiseen, sun postauksiin kommentointi on voinut vähentyä ihan senkin takia, et sulla taitaa olla asetuksissa joku kohta että kommenttia ei voi lähettää ennenkuin on monta kertaa veikannut jotkut kuvat (XD) oikein ja kopioinut koodit johonkin kenttään... Siks mullaki on jäänyt useesti kommentit laittamatta ku ei vaa kännykällä/tabletilla onnistu..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo kyllä asettanu mitään semmoista... :/
      Mut kiva kuulla kivaa palautetta kiitos! :)

      Täytyy selvittää tota kommentointii

      Poista
    2. Joo oli siel joku päällä, mutta en osannu tajuta sitä kun ei sitä mulle tule eikä kukaan muu oo mulle mainunnutkaan asiasta XD No hyvä ku selvis

      Poista
  3. Täällä kans yks joka kyllä seurailee tätä blogia! Noloo myöntää että tää on eka kommentti jonka tänne heitän, vaikka oon sua ihan tuolta 2013 asti seurannut aina välillä. BB:ssä olit myös mun suosikki ja pystyin samaistumaan suhun kauheesti mm. vain vuoden ikäeron takia.

    Lupaan jatkossakin alkaa kyllä kommentoida enemmän! Ois kiva lukea mm. vähän lisää tuosta Espanjan mysteerityypistä, saada jotain perusbloggaajapostauksia (what's in my bag tai meikkitutoriaali) ja yks mikä ois tosi huippua, ois postaus sun entisistä BB-kanssakumppaneista! Olis mielenkiintoista tietää että keihin pidät vielä yhteyttä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka :)
      Kiva kuulla ja siistii kun jaksat lukee mun juttuja!
      En haluu täällä sen enempää kirjoitella hänestä ainakaan tällä hetkellä. Tollasia juttuja voin kertoa että oon tavannut jonkun ihmisen yms ja toki kaikkea mitä haluan täällä jakaa mutta mun mielestä hän saa vielä toistaiseksi pysyä ihan mysteerinä täällä blogin puolella :) Haluun kunnioittaa esim. sitäkin että hän ei voi luonnollisestikaan edes lukea mun blogia koska puhutaan eri kieltä jne. Ja muutenkin ihan. Niin alkutaipaleella ollaan.
      Katsotaan miten käy ♥

      Poista
  4. Kerroha lisää tästä Andreaksesta / Horhesta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä ala täällä hänestä kertomaan sen enempää tää blogi kertoo musta ja mun elämästä, hänellä on omansa ja jos haluat voin kysyä häneltä jos haluaa alkaa pitämään ihan omaa blogia kun noin hirveesti kiinnostaa :D

      ps. En tunne ketään Andreasta.

      Poista
    2. Andreas / Horhe onkin vaan yleisnimitys espanjalaiselle miehelle. He ovat kaikki horheja/vastaavia.

      Poista
  5. Edelleenkään ei toi kommentointi puhelimella tai tabletilla oikee onnistu. Kannattaa kysyy apuu joltai jos et osaa ite muuttaa noita asetuksia, ne osaa olla tosi kinkkisiä välillä ja oon itekki turvautunu aina fiksumpien apuun niitten kans :D voisin ehdottaa muutamaa postaustoivetta myös tässä samalla! Sun joululahja toiveet ja lahjavinkit, asupostauksia (esim inspiraatio talvipukeutumiseen) ja ihan arkiset kuulumiset on myös aina kivoja :)

    VastaaPoista
  6. Kyllä sun blogi kiinnostaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 Tulee luettua, mut harvoin kommentoitua. Jatka samaan malliin (tietysti enemmän sais postauksia olla) =D! Ois kiva saada joku my day... tai arkimeikki postausta tai esim. höpöttelyvideoo =)

    VastaaPoista