tiistai 8. syyskuuta 2015

18 Random Facts About Me & My Life

Mulla on tylsää ja koska musta on kiva kirjottaa itestäni niin tässä teille jotain hauskaa ja enemmän tai vähemmän kiinnostavaa tietoo minusta!

• Sanon varmaan 100 kertaa vuodessa, että nyt alkaa uusi elämä. Ootteko huomanneet ehkä bloginkin puolella tämän?? Nauretaan aina ystäväni kanssa, että sanon tota tosi usein, melkein joka viikko. Uusi elämä = urheilua, ei bailausta, hyvä ruokavalio jne. NYT oon viimein (ainakin hetkellisesti) onnistunut siinä :) Yks täysin alkoholiton viikonloppu takana ja toinen tuloillaan ! And I'm feeling stronger than everrrrr !


• Oon oikeesti hullu syömään jos sille päälle satun. Itekkin jopa ihmettelen miten pystyn välillä! Ja on jotkut muutkin sitä ihmetellyt. Esim. saatan joskus (darrassa tosin vain....) tilata perhepizzan itelleni. Vaan mulle ! Kerran Virossa tilasin Hesessä Mega aterian, mozzarellatikkuja ja nugetteja. Oon melko varma et söin kyllä kaiken. Oon hullu, I know.

• Mä en koskaan tykänny koululiikunnasta. Paitsi lukion vanhoista, tietty! Nykyään kun mietin niin ihmettelen miks en tykännyt. Ehkä siks kun olin laiska ja en koskaan voittanut MITÄÄN !

 • Mietin joskus millaista olis olla ruskee hiuksinen. Sit mietin, että mun blondin uskottavuus menis siinä enkä voi tehdä sitä.



• Kaikki dissaa aina mun telkkaria. En ymmärrä, mikä siinä on niin naurettavaa. Kun se on niin pieni??? Antakaa mun söpön pienen valkosen telkkarin olla. En ees kato sitä oikeesti koskaan mutta pidän sitä esim. aamusin päällä taustamöykkänä ettei tunnu niin tyhjältä ja hiljaiselta.


 • Oon nälkäsenä kauhee pain in the ass. Sillon ei ikinä mee mikään hyvin ja itekin oon alkanut tunnistamaan vaaralliset oireet että nyt pitää saada jotain joka nostaa vähän verensokereita.

•  Mulla ei oo mitään allergioita!

• Oon Rocky fani. En tykkää ns. miesten leffoista oikeen yhtään (toiminnat, pyssyt, tappelut jne) mutta Rockyt on aivan loistavia ♥

• Mua on tosi helppo huijata. Siis ihan pienetkin asiat! Oon itekki välillä ihan äimänä miten uskon aina kaiken niin helposti. Esim. joskus mun kaveri uskotteli mulle, että jos menee katsomaan poikaystävän armeijan valan vannomista, se tarkottaa sitä että seuraavaksi mennään naimisiin tai jotain sinne päin. Uskoin ihan täysillä ja mietin sillon 17-vuotiaana että voinko mä nyt edes mennä sitä kattomaan! :D

• Oon kunnon banaani hullu. Must ne on niin hyvii !

• Kun mä olin pieni niin mä nauhotin omaa radioasemaa c-kaseteille.

• Oon rakastunut Chuck Bassiin (Gossip Girl). Oon siis tälleen myöhäisesti alkanut sitä katsomaan Viaplaystä vasta koska oon toistaiseksi ollut vaan koukussa O.C:hen. Chuck ♥ ♥ ♥ Mä haluun sen. Pidin sitä aluks ihan yrjönä mut sit näin siitä ihanaa unta ja mun käsitys muuttui.



• Joskus jos mulla on vaikeuksia tajuta elokuvia ja jotain kohtauksia, mun on pakko laittaa se hetkeks pauselle ja kelata sitä taaksepäin että voin katsoa sen jutun uudelleen jotta ymmärtäisin. Mua jää häiritsee ihan hirveesti jos en tajua ja koko loppu elokuva/ohjelma menee pilalle sen takia.

• Yks mun lempi rakkauslaulu on Billy Joelin And So It Goes. Melkeen itkettää joka kerta kun kuulen.

• Hitaat bussikuskit saa mut raivon partaalle.

• Must aivastaminen on kivaa.

 • Mä pelkään piikkejä. Siis sellasia millä otetaan verta ja annetaan rokotuksia. Ihan pikku jutusta en anna verta, sit pitää olla aivan pakko että siihen ryhdyn.

•  Aina kun meen nukkuu, pitää mulla olla käden ulottuvilla vesipullo ja huulirasvaa. En pysty menemään nukkumaan ennenkun ne on siinä. Ennen oli myös nenäsuihke mutta onneks oon päässyt siitä eroon! Vicksin suihketta piti aina suihkasta kun jostain syystä mun nenä meni tukkeeseen ku aloin nukkumaan.

Nyt mua alkoi väsyttämään ja yritän huomenna herätä aikasin sekä yritän, HUOM. yritän päästä ennen töitä salille. Yritän olla vahva...!

♥:lla Tea

9 kommenttia:

  1. "Pidin sitä aluks ihan yrjönä mut sit näin siitä ihanaa unta ja mun käsitys muuttui." hahaha oot ihanan aito

    VastaaPoista
  2. Sun blogia tulee luettua säännöllisesti, kirjotat elämästäs omalla tyylilläs ja persoonallas niin hyvin =) Tässä muutama postaus toive: Päivä kanssani- kuvina tai videona. Ylipäätänsä ois ihana saada videoita.
    Arkimeikki-video (plus tuotteiden esittely mitä käytät) Suosikkiblogisi esittelyt, top leffat, viikonloppusi kuvina..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva saada postausidiksiä :) voisin kyl ottaa prokkikseks tehä jonkun videon. Mietin vaan et osaanko esim leikata sitä sellaseks selkeeks ja kivaksi katottavaksi :D
      Kiitos sulle ideoista, varmasti ainakin osan pystyn toteuttaa piankin :)

      Poista
  3. Uskaltauduin kommentoimaan ekaa kertaa, vaikka oon sun blogias stalkannu aina välillä ihan sun bb ajoista lähtien :D Jotenki tosi kivaa, että nykysten mainosblogien rinnalla vielä löytyy näitä blogeja, joissa ihmiset kertoo omasta elämästään omalla tyylillään. Vaikutat tosi mukavalta ja persoonalliselta ihmiseltä ainaki näin blogin ja bb:n perusteella (vaikka siitä nyt onki sata vuotta mutta anyway :D). Toivottavasti jatkat tätä blogia vielä pitkään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos <3 aattelin oikeen kunnol kunnostautua tän blogin suhteen ja alkaa postailemaan useemmin ja jos sitä sais joskus videonki ilmoille ! Kiva ku tykkäät, ei tätä ois kiva kirjottaa jos kukaan ei jaksais lukee :)

      Poista
  4. Sulle sopis ruskee tukka varmaan todella hyvin!! Kokeile ihmeessä joskus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aattelin ehk sellast ombre blondii :) en jotenkin uskalla vetää kunnolla ranttaliks jos kaduttaakin! :D

      Poista
    2. Komppaan toista anonyymia, ehdottomasti ruskea kokeiluun! Platinablondi on kaunis, mutta loppujen lopuksi aika ''kova väri'', ja on yleensä myös aika paljon hoitoa vaativa väri - varsinkin jos oma väri on vähääkään tummempi. Kevyesti asteittain tummentaminen on varmaan paras vaihtoehto, ettei tule heti liian suurta muutosta, myös mainitsemasi ombre vois toimia :) Sulla on lämmin, ruskettunut ihonsävy, sopii mun mielestä hyvin sekä vaalea että tumma :) t. kampaaja

      Poista