lauantai 12. heinäkuuta 2014

Viikonloppu kuulumisia

Ciao!
Mulla alkoi tällä viikolla siis kauan odotettu kesäloma! Ihanaa. Onkin ollu niin kivat säät että kyllä kelpaa lomaa viettääkin. Tänä viikonloppuna mulla ei ole ollut sen kummempaa menoa oikeen. Eilen kävin Flamingo Spassa jalkahoidossa ja geelilakkauksessa. Hoito oli fantastinen ja lakkaus tosi jees :) Span jälkeen piipahdin keskustassa terassilla syömässä ja kahvilla.


Kävin tossa pari päivää sitten Stockmannilla hieman kynsilakka -ostoksilla. Oon niin paljon kuullut noista Essie lakoista hyvää, että oli pakko käydä hakemassa pari pulloa kokeiluun. Päädyin pitkän ja tuskaisen pohdinnan jäljiltä sävyyn Fiji, ja tollaseen ihanaan kuparin pinkihtävän sävyiseen glitterlakkaan. Eilen sain vihdoin aikaiseksi lakattua kynteni, ja OLEN RAKASTUNUT! Nämä kynsilakat todellakin ylittivät odotukseni. Tuun varmasti ostamaan Essien lakkoja tulevaisuudessakin. Huomaa, että mitä kynsilakkoihin tulee, laadusta kannattaa pulittaa muutama lantti enemmän mikäli haluaa laadukkaamman lopputuloksen! 


Tänään lauantaina nukuin pitkään ja kävin salilla. 


 Halusin tukea tätä mun erittäin terveellistä viikonloppua hakemalla kaupasta vähän maitorahkaa ja mansikoita välipalaksi. Tein itelleni tälläsen tosi "healthy lifestyle" välipalan, jossa on siis maitorahkaa, mysliä ja mansikoita. Voin kertoa että hyvää ei ollut eikä tollanen oo kyllä yhtään mua varten :D Ainoat asiat, jotka pelasti koko ton komeuden, oli ehdottomasti noi marjat (jotka oli osa vielä kaikenlisäksi kirpeitä.....) ja myslissä olleet kuivatut hedelmät. En ymmärrä, miten jotkut terveysintoilija fitness tyypit väittää tollasia hyvänmakusiksi. Siis maitorahka on jtn pahinta mitä tiedän. Etenkin rasvattomat... Tossa oli sentään 2,3% rasvaa enkä tykkää. Pakkohan sekin oli jälleen kerran taas todeta ;D No, onneks mieheni tuo illalla sushia mulle niin ei tarvi nälkään kuolla, haha!

 

Tänään illalla mulla on luvassa ihan vaan koti-ilta rakkaani kanssa. Huomenna haluun olla virkeenä stadikalla heti aamupäivästä (mikäli säätiedotus pitää edelleen paikkaansa). Kohta lähen tosin vielä ulos puistoon istuskelemaan hetkeksi kun sääkin sallii :)

Ihanaa viikonlopun jatkoa murut, palailen tänne kun kotiudun Tukholmasta! ♥♥♥
 Tea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti