tiistai 16. kesäkuuta 2015

Birthday Weekend

Moikka pitkästä aikaa ♥
Viimein avasin läppärin ja aattelin kirjoitella tänne. Viime kerrasta onkin jo vähä aikaa! Kiirrettä on pitänyt töissä ja pientä stressiä ollut mm. Juhannukseen liittyen, mutta nyt tuntuis olevan homma hoidossa ja vois viimein ollakin ihan rauhallisin mielin kaiken suhteen.
Viikonloppuna vietettiin mun 22v. synttäreitä ja voi että mikä sää siunaantukaan lauantaille!! Olin aivan ihmeissäni, koska tavallisesti mun synttärit on aina vietetty sateisessa tai muuten vaan surkeessa säässä. Nyt sai kerrankin nauttia kun pysty laittamaan mekon päälle ja olla auringossakin :) Olin eka käymässä mamilla ja siellä oli perhettä koolla ja jälleen kerran ihanat tarjoilut, thank you momma ♥ Sitten myöhemmin mun luokse tuli kavereita ja illalla suunnattiin baariin!


 Kiitos ihanasta synttäripäivästä kaikille mukana olijoille :)
Love you.
♥:lla Tea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti