sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Super Sunday

Jeejee! Palattu on landelta. Ihanaa kyllä olikin ja nyt on super fresh fiilis ja ollaankin suuntamassa illalla Helsingin Tigeriin. Huomenna on vapaapäivä ja aattelin kun ei oo pitkään aikaan oikeen mitään ihmeellistä tehnyt niin mikäpä ettei! Mun boyfriend esiintyy siellä Heikki Kuulan kanssa. 
Tulkaa siis sinne kaikki kynnelle kykenevät!!
Juvalla oli tosi lämmin, ja eilen aurinkokin pääsi paistamaan meille. Käytiin vähän "seikkailemassa" pelloilla ja nautittiin. Aika ihmeen aikasin tää kevät on alkanut, mutta ite ainakin ihan fiiliksissä siitä! Huonohan se vissiin on joillekki luontojutuille näin oon ymmärtänyt... Mut joskus näin päin ja hyvä niin, eipähän oo kylmä.


Meiän landen sauna on todellakin kunnon puusauna eikä mikään sähkö. Onneks mies osaa hommansa ja sai sen päälle, vaikka oonki partiossa aikoinani ollut niin ei se vaan multa jostain syystä onnistu edelleenkään... 
Saunan ohella siemailtiin myös hieman skumppa perjantaina. 




 Hahah, oltiin kunnon eräilijöitä kumppareineen päivineen ;D
Mutta siis. Tänään onkin sitten suuntaus kohti keskustaa, olin viimeksi keskustassa yöelämässä kunnolla varmaan kuukaus sitten. Mut ihan kiva et on jotain actionii tälläsen hiljasen viikonlopun päätteeks!


Ainiin, se juttu edellisessä postauksessa, kun mun kasvoissa oli "jotain erilaista", niin se oli kulmakarvat! Oon alkanut käyttämään sellaista Body Shopin kumaväripalettia :) Eipä se sen ihmeempää siis ollutkaan! En oo oikeestaan koskaan käyttänyt kulmissa mitään väriä, mutta nyt oon vähän innostunut ja päätin ostaa itelleni sellaisen omaksi. Viimeksi talossa ollessani lainasin kanssa-asukiltani Teijalta sellaista kulmiini :)

 Alan olee lähtö valmiina mutta hetki viel pitäs himassa keksii jotain tekemistä itelleen. Toivottavasti teidän viikonloppu sujui hyvin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti