keskiviikko 19. helmikuuta 2014

What have I been up to...

Moi!
Hiljaista on ollut taas täällä puolen, mutta oon kyllä monta kertaa meinannut kirjoittaa. Ei ole ollut oikein aikaa kirjoitella (taaskaan) eikä ideoitakaan mistään. Oon kai sit niin mielikuvitukseton... 
Oon viime aikoina ollu tosi kiinni koulutehtävissä, koska niitä on ollut aika paljon nyt. Tänään sain kuitenkin valmiiksi kaiken! So happy. Oon tehnyt vaikka mitä, mm. väri & materiaalikarttaa, suunnitellu messuosastoa, kirjotellut, piirrellyt ja liimaillut... Nyt onneks oon valmis kaikessa ja oon ready for school taas viikonlopuks :) On kyllä ollut niin kiireellistä noiden töiden kanssa, että ens viikon aion olla ihan care free kaikesta.
Sitten oon yrittäny huhkia salilla, jotta pysyisin ees jonkun näkösessä kuosissa. Sen lisäksi oonkin oikeastaan vaan ollut töissä, eli ihan perus elämää!
Tänään, mun äiti halus ottaa musta hieman kuvia sen uudella kameralla. Ja mä en ees nyt huijaa! Mä en pakottanut sitä tekemään mitään, vaan tein hänelle enemmänkin palveluksen ;D Ja tietenkin siis suostuin. Kyl meni pariin otteeseen hermot, kun musta tuntu että kaikki kuvat on rumia tai muuten vaan näytän pullealta ja karmeelta... Millon tukka näytti liian keltaiselta ja tyvi kasvu haittas... Se on kyl ihan kauheen näkönen btw. Pitäis varaa taas kampaaja :) 


Hah :) Semmosii... Nyt mä meen syömään ehkä omenan ja katson hetken telkkua ennen nukkumaanmenoa :) Palaillaan taas pian ♥
Tea

16 kommenttia:

  1. ihania kuvia! :) onko sitä sun koulua siis vaan viikonloppuisin ja ku sanoit että se on desing school,niin onks se linja enkunkielinen millä opiskelet?
    tsemii ja voimia arkeen!

    VastaaPoista
  2. Mitä sä opiskelet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Opiskelen visualistiksi Helsinki Design Schoolissa! Vuoden kestävä tutkinto, jossa aika paljon etäopiskelua.

      Poista
  3. Millaiset hiukset tulee, Tea? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enpä mä varmaan näil näkymin muuta niille tee ku tyvivärjäyksen :) Ja ehkä pientä siistimistä latvoista!

      Poista
  4. Kuinka pitkät on sun omat hiukset? Päivän asuista olisi kiva lukea postauksia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin joku päivä tehdä postauksen mun hiuksista joka sisältäisi myös kuvan ilman pidennyksiä! :) Noin muuten ne on kyllä ihan hyvä kuntoiset ja jonnekkin olkapäille asti. En oo ees varma, kun yleensä pidän sit omia hiuksia kiinni kun ei oo pidennyksiä päässä :D

      Poista
  5. mistä toi ihana harmaa paita mustalla pitsillä on? :) <3

    VastaaPoista
  6. Ihana Tea♥ Mistä noin ihana valkonen paita ja tuo karvaliivi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos!
      Valkoinen paita on Tally Weijlistä, ostin viime kesänä Rodokselta.
      Karvaliivi taas Nizzasta, olikohan liikkeen nimi joku Jennyfer jotain... Eli kumpikaan ei ole täältä kotoisin :/

      Poista
  7. millanen yo-todistus sulla oli? järkytyin kun vaikutit niin typerältä välillä bb:ssä ja sit sanoit olevas ylioppilas (ei siis millään pahalla:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHAHAHA !! Joo oon todellakin ylioppilas, vaikka välil mun suusta tuleekin niitä "älykkyyden" multihuipentumia ;D
      Kirjotin terveystiedosta M, englanti ja äidinkieli taisivat olla C, ruotsista B... Kirjotin myös uskonnon ihan yleissivistyksen nimissä, mutta siinä en tod menestynyt. Se olikin ylimääräinen aine, ja kokeessa kysyttiin aikalailla sellasia juttuja joista en ollut lukenut tarkemmin.

      Poista
  8. Tee joku postaus sun arkimeikeistä tmv? :) Ellet oo tehny jo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon joskus tehnyt bilemeikistä postauksen (surkeilla kuvilla), koska mun arkimeikki ei oo kovin kummoinen. En käytä juuri mitään muuta kuin irtoripsiä ja hieman bb-meikkivoidetta ja aurinkopuuteria... :)

      Poista