keskiviikko 8. heinäkuuta 2015

Last Week

Jou!
Viime viikolla oli ihanat kelit mut nyt ne tuntuu olevan jo historiaa. Tosin aika sama mulle koska mullahan ei tänä kesänä lomaa ole ja teen töitä vaan joten satakoot sitten. Tosin ois se kiva ees kerta vuoteen nauttia Suomessa lämpimistä keleistä mut näyttää aika huonolta toi tilanne nyt... Mut eipähän harmita niin paljoo kun vois, jos lomalla oisin niin itkisin.

Viime viikon kyllä otin irti kaiken minkä töiltäni vaan pystyin ja aina kun mahdollista niin ulkona olin! Harmitti ehkä pikkusen et just kun tän kesän näillä näkymin ainoot helteet iski siinä vaiheessa kun olin KOKO viikonlopun työn touhussa enkä näin ollen päässyt mitään rantsupäiviä viettämään. Viikolla tosin olin stadikalla ja Töölönlahdellakin istumassa iltaa joten kompensoitui ehkä hieman sillä! Viikonloppuna piipahdin myös Suokissa ja sunnuntaina Alppipuistossa viettämässä "lauantaita" koska mun viikonloppu meni tosiaan siellä töissä vaan niin pakkohan sitä oli päästä johonkin väliin vähän juhlimaan ja nauttimaan kesästä ees vähäsen.


Great weekend ♥ Kohta se onki sitten jo taas.... Mihin nää päivät menee?? 

Mun heinäkuu näyttää ihan kivalta, ens viikon alussa lähen käymään vähäsen landella ja loppukuusta matkustan Lontooseen!! Ihanaa kun ees joku pieni reissu, can't wait :) Ens kesänä sitten lomaillaan kunnolla ja mä haluun sillon ainakin matkoille ja festareille! Tää kesä menee ihan hyvis fiiliksissä vaikka joutuukin töissä olemaan, mä tykkään mun duunista ja oli muutenkin tiedossa kun keväällä vasta aloitin. Kyllä sitä vielä kerkeää tekemään kaikkea myöhemminkin :)

Nyt mä alan iltatoimiin ja huomenna käyn ukin kanssa lounaalla pitkästä aikaa. Sitten vaan töitä töitä ja ah ens viikolla rentoudun kun pääsen täältä vilinästä hetkeksi ♥ ♥ Tulispa lämpöökin niin oisin enemmän kun happy. Vaikka oonkin aika happy kyllä jo muutenkin mut aina saa haluta !

Ciao ja palaillaan!
Tea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti