tiistai 1. huhtikuuta 2014

Spring & Inspiration

Ihanaa, huhtikuu on täällä! Hyvää aprillipäivää vaan siis kaikille :) Onko teitä huijattu jo monta kertaa? Mua ei ainakaan, ja oonkin ollut tosi valmistautunut tähän päivään että en kyllä mitään hullutuksia olisikaan uskonut. Ajattelin tehdä teille tällaisen pikkusen inspiraatio postauksen, jossa käyn vähän läpi juttuja mitkä tällä hetkellä ihastuttaa!
Oon mm. hullaantunut viime aikoina kullan värisiin asusteisiin ja koruihin. Oon tosin jättänyt shoppailut täällä Helsingissä vähemmälle viime aikoina, koska lähden ensi viikolla Lontooseen! Sieltä mä sitten palaan matkalaukun täydeltä uutukaisia. Sitä odotellessa... Ostoslistalla olisi todellakin kaunis asusteeksi sopiva kullansävyinen kello, ei niin silmään pistävän kultainen vaan sellainen missä olisi ripaus pronssia mukana! If you know what I mean... Bijou Brigitessä näin ihania yksilöilöitä.
Oon myös pitkään halunnut sellaista inkkari-tyylistä hapsulaukkua. Mutta en ole täällä Suomessa ainakaan toistaiseksi mieluista nähnyt :/


Spring Inspiration
Polyvore.com

Haluaisin myös löytää kesäksi ihanat gladiaattorisandaalit! Kuvan sandaalit on ihan kivat ja hieman suuntaa antavat.  

Että mä ootan ensi viikon perjantaina starttaavaa reissua niiiiin paljon! Näänkin mun rakkaan serkkuni siellä myös, eli mulla on loistava personal guide siellä kyllä odottamassa. 

Palailen teihin
Tea

2 kommenttia:

  1. Olitkohan se sinä Konalan Lidlissä? kävelit käytävällä ja menit henkilökunnan tiloihi sitte. Olit kyllästyneen olonen ni en uskaltanu moikata :)

    Kiva blogi!

    VastaaPoista
  2. Yleensä en haluaisi näihin työasioihin liittyviin kysymyksiin täällä blogin puolella vastailla. Mutta todellakin ikävä kuulla, että sellaisen kuvan olet minusta saanut. Välillä on vaan niin super kiire töissä :/
    Kiva jos blogi kuitenkin passaa!

    VastaaPoista